>Seks, drogë dhe dhunë në videospotin e Pink-ut (VIDEO)

>

Këngëtarja Pink ka xhiruar videospotin për këngën e saj të re “Fuckin’ Perfect”, të cilin është dashur ta lëshojë në version të censuruar, sepse disa televizione nuk kanë dashur ta emetojnë.

Videospoti fillon me akt seksual dhe pastaj kthehet në fëmijërinë e dhe rininë e kësaj femre. Tregon personin i cili ka çrregullim në të ngrënë, kohë pas kohe drogohet dhe prenë veten me

zhiletë.

Kjo ka nxitur reagime të ashpra të opinionit dhe zyrtarëve të cilët merren me censurimin e video-materialeve televizive, duke bërë edhe censurimin e tij.

Pink e mbron video-spotin

Mirëpo, edhe pse shikuesit janë të shikuar me këto skena, Pink ka refuzuar ta censurojë atë, për të cilin thotë se ka porosi shumë të fuqishme për vajzat e reja, duke ju treguar se në çfarë tmerri do të gjenden nëse lëshohen në çrregullimet në të ngrënë, drogimit dhe të ngjashme.

“Jam e sigurt se videoja më e re për këngën time ‘F**kin’ Perfect’ do të jetë pak a shumë e ngjashme me videospotet e mia të kaluara, çka nënkupton se do të ngrehin paksa pluhur. Dua që arti të më bëj të mendoj. Për të ndodhur kjo, duhet të më xhindos apo të më bëj të parehatshme.

Kjo promovon vetëdije dhe ndryshim, apo së paku një diskutim. Ky është qëllimi im”, ka thënë Pink. “Prerjet dhe vetëvrasjet, dy simptoma plotësisht të ndryshme të të njëjtin problem, po rriten vazhdimisht. Shumë prej nesh kemi parë vajza të reja në fillim të karrierës që tregojnë shenjat e tyre të prerjes në qilimin e kuq, zakonisht para se të futen në klinika rehabilitimi.

Është një problem dhe diçka për të cilën duhet të diskutojmë. Ne mund të zgjedhim ta injorojmë problemin, apo edhe videospotin, por nuk do ta largoj problemin. Dua që të gjithë të jenë të vetëdijshëm”, ka përfunduar ajo.



Postuar te Show-Biz. Komentet te >Seks, drogë dhe dhunë në videospotin e Pink-ut (VIDEO) Janë të Mbyllura

>Xhemi Shehu nuse shpie

>

Eshte padyshim një ndër femrat më të bukura të ekranit. Me sharmin dhe elegancën e saj, i ka dhënë më shumë jetë programit “ E diell”, pavarësisht se së fundmi koleget simpatike i
janë shtuar në numër.


Fjala është për prezantuesen Xhemi Shehu, e cila ndonëse është nuse e ditëve të sotme, nuk lë për asnjë moment mënjanë punët e shtëpisë. Fakti që është moderne, nuk ia kushtëzon kënaqësinë që i jep pastrimi i shtëpisë. 

Siç shihet qartë edhe në këtë foto Xhemi është duke pastruar oborrin e shtëpizës së saj, e cila më shumë se sa një shtëpi e mirëfilltë banimi, duket si një strehëz pushimi. Me fshesën në dorë, Xhemi provon më së miri se ajo di të jetë edhe nuse zakoni. 


Bukuroshja e televizionit aktualisht është në muajin e katërt të shtatzënisë… Kështu që dhe për pak muaj do të vijë në jetë bebushi i saj për të cilin jemi të bindur se do të jetë shumë i bukur./bw/iv

Postuar te Show-Biz. Komentet te >Xhemi Shehu nuse shpie Janë të Mbyllura

>Genta Ismajli tymos cigare “Puro”

>

Genta Ismajlit i kishte mbetur vetëm edhe një foto të bënte dhe e realizoi, pas spektaklit “Miss Univers Kosova”, në after party.

Aty përveçse u argëtua pa fund duke kërcyer, preferoi të ndizte edhe një cigare të
madhe, ashtu puro. Si thoni, i shkon apo nuk i shkon bukuroshes Genta një cigare e tillë! M.Gj.






Postuar te Show-Biz. Komentet te >Genta Ismajli tymos cigare “Puro” Janë të Mbyllura

>Të gjitha femrat e Berlusconit

>

Kryeministri i Italisë Sivio Berlusconi kohëve të fundit është i akuzuar për dhunim dhe prostitucion me të mitur pra për rastin me marokenen Ruby Rubacuori.

Berlusconit i pëlqejnë gratë ,këtë ai e kish deklaruar haptas dikur duke thënë se normal më pëlqejnë femrat e jo meshkujt sepse nuk

jam homoseksual (gay)

Ndërkaq përveç rastit të Rubyt ai thiret nga drejtësia dhe nga Tribunali i Milanos për tu gjykuar dhe për të dëshmuar për skandalin e tij në villën Arcore ku ka patur festë me seks dhe alkool por mbi të gjitha ai rezikon në rastin e Rubyt dhe pas 21 janarit Kryeministri do të duhet të paraqitet para drejtësisë Milaneze që të dëshmojë për akuzat që i vihen kohëve të fundit.

Berlusconi njihet si një kavalier i madh dhe kohë më parë nga disa mediume Italiane dhe Spanjolle u bë me dije se ai posedonte Harem me dhjetra gra,ku bën jetë idilike të një avanturieri të madh .

Ndonëse tashmë me të madhe qarkullojnë informatat në lidhje me storiet e tija me femrat ,në lidhje me skandalet e seksit,drogës ai padyshim mbetet si politikani më i përfolur dhe më i skandalizuar kohëve të fundit.

Më poshtë do t’i shihni fotot e nxehta të femrave të Berlusconit që nga Patrizia D’Addario e deri te Noemi Letizia ,pastaj skandale me femra të tjera si Nicole Minetti e Nadia Macri e deri te Ruby Rubacuori/yp


Noemi Letizia

Noemi Letizia
Nadia Macri

Nadia Macri
Nicole Minetti

Nicole Minetti
Ruby Rubacuori

Ruby Rubacuori
Postuar te Bota, Show-Biz. Komentet te >Të gjitha femrat e Berlusconit Janë të Mbyllura

>Nesër voton qyteti i ndarë

>

Mitrovica nesër rivoton në zgjedhjet e para parlamentare në Kosovën e pavarur, të zhvilluara më 12 dhjetor të vitit të kaluar. Rivotmi zhvillohet me vendimin e Gjykatës Supreme të Kosovës, pas konstatimit të parregullsive në procesin e votimit.

Për më shumë se 86 mijë votues nesër do hapen 29 qendra të
votimit, me 104 vendvotime, ndërsa në veriun e dominuar nga serbët do ketë edhe ekipe mobile për zgjedhjet.

Zyra e Përfaqësuesit Special të Bashkimit Evropian (EUSR) në Kosovë sërish do të koordinojë “Vëzhgimin e Zgjedhjeve të Kosovës 2010” për të përcjellë rivotimin në zgjedhje në Komunën e Mitrovicës, të dielën më 23 janar 2011.

Misioni për Vëzhgim të Zgjedhjeve do të përbëhet prej rreth 40 ekipeve me pjesëtarë të ICO-së/EUSR-së, pjesëtarë të misioneve diplomatike në Kosovë, si dhe diplomatë nga vendet e tjera anëtare të BE-së dhe nga rajoni i Ballkanit Perëndimor. Për rivotimin në Mitrovicë, KQZ ka akredituar edhe shumë vëzhgues të tjerë./bw

Postuar te KOSOVË, Zgjedhjet 2010/2011. Komentet te >Nesër voton qyteti i ndarë Janë të Mbyllura

>Reuters kronikë speciale për ngjarjet në Tiranë (video)

>

Mediat boterore vazhdojne ta pasqyrojne ate cfare ndodhi ne Shqiperi. Kjo eshte njera nga videot e Reuters ku tregohet se cfare ngjau./toplajm

http://www.reuters.com/resources_v2/flash/video_embed.swf?videoId=179523714

Postuar te RAJONI. Komentet te >Reuters kronikë speciale për ngjarjet në Tiranë (video) Janë të Mbyllura

>Elisa e lë shtëpinë e Big Brother

>

Elisa nuk do te perjetoj me emocionet e shtepise me te famshme ne Shqiperi. Ajo ka lene shtepine kete jave. Publiku nuk do e kete mundesine ta shoh lidhjen e paralajmeruar mes saj dhe Algenit. 


Elisa vajza qe jeton ne Londer ka bere te ditur sot se eshte e gatshme
ta le te dashurin qe ka jasht per Algenin.


Ajo kohe me pare kishte bere te ditur se ka pasur lidhje te deshtuara madje ajo kishte ngelur edhe shtatezene por ne muajin e dyte ka abortuar per shkak se babai i femijes nuk ka qene sipas saj i pergjegjshem.


Ky eshte profili i saj i publikuar ne Big Brother


Mosha: 22 vjeç

Gjendja civile: Beqare

Vendlindja: Tiranë

Vendbanimi: Londër

Arsimi: I mesëm

Profesioni: Asistente menaxhere në një qendër estetike

Hobi dhe interesa: Moda, shopping.

Thotë për veten: “Jetoj prej 12 vjetësh në Angli, ku kam jetuar eksperienca nga më të ndryshmet. Jam e thjeshtë dhe e komunikueshme, gjë që besoj do më ndihmojë në eksperiencën time në Big Brother”.

Hyn në Big Brother: Për të përjetuar diçka ndryshe dhe për të njohur njerëz të rinj./toplajm

Postuar te Big Brother. Komentet te >Elisa e lë shtëpinë e Big Brother Janë të Mbyllura
Këtë e pëlqejnë %d blogues: