>Kartolina më e ngadaltë në botë

>

Ka pritur plot 40 vjet për ta marrë. Kartolina e nisur nga Hong Kongu drejt Gjermanisë ka arritur në destinacion pas 40 vitesh.
Nëse kjo kartolinë do t’i dorëzohej edhe një breshke, me siguri që do të arrinte më shpejt.

“Kur u postua kartolina, Hong Kongu ishte nën sundimin anglez. Ndërsa  personi të cilit i është adresuar kartolina ka vdekur para dhjetë vjetësh”, u shpreh shumë e habitur 71-vjeçarja Renate Hopman. /gs

Postuar te Kuriozitet. Komentet te >Kartolina më e ngadaltë në botë Janë të Mbyllura

>Afërdita Dreshaj, dashuria me Shpatin është më e fortë se çdo gjë

>


E njohim si modele, këngëtare por më së shumti si e fejuara e Shpat Kasapit. Kjo është Afërdita Dreshaj e cila gjatë këtij viti që po lëmë pas nuk ishte aktive vetëm në modelim, por edhe

në muzikë. Shqiptarja nga Mali i Zi e që jeton në Amerikë ka publikuar albumin e parë të saj me titull “Just kiss me”.

Bukuroshja Dreshaj është kandidate në “Miss Universe Kosova” që do të mbahet me 15 janar, ndërsa thotë se dëshira për 2011-ten është që të fiton këtë garë dhe të prezanton Kosovën në spektaklin botëror “Miss Universe”.

Kur menduam se je shkëputur nga skena e modës për të kaluar në muzikë, na doli lajmi që po merr pjesë në konkursin “Miss Universe Kosova 2011”. Cila ishte arsyeja e pjesëmarrjes tënde në këtë garë bukurie?

Unë asnjëherë nuk kam thënë se jam shkëputur nga moda, përkundrazi kam thënë se nuk shkëputëm, sepse skenat e modës ma kanë dhënë suksesin tim më të madh. Në “Miss Univrse Kosova” vendosa të konkurroj sepse dua të provoj që ta prezantoj Kosovën në “Miss Univrse 2011”, por para kësaj unë jam duke punuar maksimalisht që të prezantohem sa më bukur në spektaklin e Kosovës, ndërsa jurisë i mbetet të më vlerësoj.

Ishte dëshira e jote për të marr pjesë në këtë spektakël apo të bën ftesë vet organizatorët?

Ka qenë dëshira ime e flakët, mirëpo sa herë që kam pas seanca fotografimi me disa fotograf, me kanë sugjeruar të konkurroj. Më në fund edhe vendosa!

Vlerësohesh si pretendente për të fituar çmimin e parë. Pse mendon se publiku dhe juria duhet të zgjedh ty?

Në radhë të parë faleminderit për vlerësimin. Unë do të jap maksimumin tim si çdo herë tjetër, ndërsa shpresoj që publikut dhe jurisë të i pëlqejnë paraqitjet e mia.

Je nga Mali i Zi, e fejuar në Maqedoni, jeton në Amerikë, ndërsa dëshiron të përfaqësosh Kosovën në “Miss Universe 2011”. Po që se fiton, si duket jo vetëm që do të përfaqësosh Kosovën, por gjithë trojet shqiptare, apo?

Nëse fitoj sigurisht se do të përfaqësoj gjithë shqiptarinë, sepse në të vërtet ne jemi një! Mirëpo ende është herët të flitet për fitues, gara është e hapur dhe të shohim se si shkojnë punët deri në fund.

Megjithatë krahas sfilatave të modës, nuk ke ngelur prapa as më muzikë. Cilat kanë qenë sukseset gjatë këtij viti?

-Kam sjell albumin tim të parë “Just kiss me”, kam bërë videoklipe, kam marr pjesë nëpër koncerte dhe mbrëmje të ndryshme muzikore, por pa lënë anash modelimin ku isha pjesë e shumë sfilatave.

Po ndonjë planë që nuk të është realizuar, a ke pasur?

Të gjitha planet me janë realizuar. Të shohim vitin që po vjen!

Albumi ashtu sikur edhe kënga me videoklip titullohet “Just kiss me”. Kujt i thua vetëm më puth?

Duhet të pyesni Beken, sepse ai ka qenë tekst-shkrues (haha). “Just kiss me” është thjeshtë një tekst i mirë i cili mua më ka pëlqyer dhe e kam kënduar.

Megjithatë ti Afërdita, kë e puth më së shpeshti dhe më me dëshirë?

Shpatin dhe mamin.

Je e fejuara e Shpatit. Sa është e vështirë që të jetë e fortë një lidhje dashurie mes dy artistësh aq më tepër kur jeni larg njëri tjetrit?

Është shumë e lehtë kur ke një marrëveshje të shkëlqyer. Dashuria jonë është me e fort se çdo gjë!

Në këngën e fundit të Shpatit kemi vrenjtur se për stilin e veshjes je përkujdesur ti. E bën këtë vetëm për Shpatin apo e mendon stilizimin si profesion të ardhshëm?

Hë për hë këtë e bëj vetëm për veten dhe Shpatin.

Festa e Vitit të Ri po afrohet. Ku do ta festosh Vitin e Ri?

-Do të jam me koncerte në Kanada.

Cila do të ishte dëshira që do të doje të plotësohet kur akrepat shënojnë orën 24.00?

-Të fitoj vendin e parë në “Miss Universe Kosova” dhe të përfaqësoj Kosovën në “Miss Universe”. Por, kjo thjeshtë është dëshirë e imja sikur që mund të jetë e secilës konkurrente.

Cilat janë projektet tua për vitin 2011?

Këngë të reja, videoklipe, sfilata dhe fotosesione të shumta…

Po dasma është në planet e juaja të këtij viti?

Ende nuk kemi bërë plane për dasmë.

Urime dhe mbarsi në vitin 2011!

Urime juve dhe lexueseve tuaj të cilët i përshëndes dhe i puth shumë./yp



Arben Gjinaj

Postuar te Muzike, Seks dhe Dashuri, Show-Biz. Komentet te >Afërdita Dreshaj, dashuria me Shpatin është më e fortë se çdo gjë Janë të Mbyllura

>Skandalet e vitit 2010

>


Rrezarta Shkurta rrihet me Rozana Radin

E gjithë historia e prishjeve të raporteve mes Rezarta Shkurtes dhe Rozana Radit kishte filluar në shou spektaklin “Vip shpija” që u organizua në

pranverën e këtij viti në Kosovë. Këngëtarët shqiptare kishin ardhur nga Shqipëria për t’i qëruar hesapet përpara shikueseve dhe simpatizueseve të tyre.

Sharje, fyerje e deri në banalitet nuk mungonin duke iu drejtuar njëra-tjetrës. Ani pse gjestet e tyre konsideroheshin vetëm lojë, në fakt realiteti qëndroi ndryshe. Në këtë shou ishte edhe modelja durrsake Afrovite Goga, për të cilën thuhej se e kishte sjellë vetë Rezarta për ta pasur krah të fortë gjatë ditëve sa qëndronte brenda “Vip shpisë”. Mirëpo pas daljes nga “…shpija”, Rezi i prishi marrëdhëniet më Viten, ku thuhej se edhe janë përleshur, ndërsa u fol se këngën “Budallaçka e vogël” në festivalin “Kënga Magjike” ia kishte kushtuar pikërisht asaj.

E kur jemi te “Kënga Magjike” për një çast menduam se gjithçka u rregullua mes Rrezartës dhe Rozanes, të cilat edhe përmes pamjeve televizive na u shfaqen duke u përqafuar. Por, duket se kjo u bë veç për publicitet. Vetëm disa ditë më vonë, Rozana në emisionin “Zone e lirë” gjatë intervistës me Arian Çanin, ka deklaruar se nuk e njeh Rezarta Shkurtën.

Kjo e fundit e nënçmuar nga injoranca e Rozit, e thërret në celularë dhe kërkon që të takohet urgjentisht për ti sqaruar problemet. Siç ka deklaruar Rozi në Polici rasti ka ndodhur në orën 2 pas mesnate. Sapo është takuar, Rezarta nuk ka diskutuar fare më të, por e ka qëlluar me grusht në fytyrë. Rozana ka raportuar se në këtë përleshje është përfshirë edhe Ermal Hoxha, bashkëshorti i Rezartës, i cili i ka dalë në ndihmë gruas së tij.

Dafina Zeqiri përleshet me Xhuli Nurën

E kur jemi te rrahjet, siç është njoftuar një rast i tillë ka ndodhur edhe në Kosovë por më pasoja më të vogla. Bëhet fjalë për një përleshje mes këngëtares Dafina Zeqirit dhe modeles Xhuli Nura.

Gjithnjë sipas fjalëve që kanë qarkulluar, është mësuar se ngjarja ka ndodhur në kafeterinë “Monako” në qendër të Prishtinës. Thuhet se i gjithë ky skandal ka ardhur për shkak të dashurit të Dafinës, Krenarit, i cili e paska pas një lidhje të fshehtë me Xhulin derisa Dafina ka qenë në Suedi te familja e saj.

Në anën tjetër, e shumë përfolura e këtij viti, Xhuli Nura, këtë lajm e ka mohuar duke thënë se kurrë nuk ka pasur lidhje me Krenarin, madje ka deklaruar se ka qenë vet Krenari që ju ka vardis asaj, por kjo nuk ka pranuar që të këtë asgjë më shumë se shoqëri.

Xhuli në videoseksi

Skandalet për modelen Nura nuk përfundojnë më kaq. Gjatë verës një videoincizim në të cilin shihej Xhuli duke bërë skena të nxehta para një kamere kompjuterike, tronditi opinionin kosovar. Megjithatë, ndonëse incizimi ka qarkulluar për javë të tërë nëpër internet, Xhuli e mohon edhe këtë duke thënë se ka qenë një montazh. Sipas saj ngjarja është në polici dhe shumë shpejtë do të dëshmohet e vërteta dhe do të zbulohet personi që e ka montuar videon. Deri atëherë, mbetet të shihet!

Klodi i Big Brother3 – Homoseksuali i vetëshpallur

As edicioni i tretë i spektaklit “Big Brother” në Shqipëri nuk kaloi pa skandale. Këtë herë në qendër të vëmendjes nuk ishin lidhjet e dashurisë apo përleshjet më pjata mes konkurrenteve, por ishte homoseksualiteti i disa konkurrentëve. Ai që mori guximin i pari në historinë e spektakleve shqiptare ta tregojë haptas orientimin e tij seksual, ishte Klodian Çela, i njohur si Klodi.

Mirëpo, ky realitet nuk u prit mirë nga masa dhe nuk gjeti mbështetjen e popullit, sa që e bën djalin nga Lezha të ndihet disa herë edhe i kërcënuar dhe të kërkoj ndihmën e policisë. Pas deklaratave të tij publike ku ka thënë se ka prirje homoseksuale, shumë vendas të tij nga Lezha kanë dal disa herë në protestë kundër Klodit dhe fjalëve të tij.

Ai u bë i pari VIP homoseksual te shqiptarët, por në shumë intervista, Klodi ka treguar se ka shumë fytyra publike të cilët janë homoseksual dhe kanë poste të larta nëpër institucione e media shqiptare të cilët fshehin prirjet e tyre seksuale nga frika e rënies së reputacionit që kanë në opinion. Ndërkaq ndryshe nga Klodi, konkurrenti tjetër, Seldi i cili sa ishte brenda shtëpisë bëri lidhje me banoren Domenika, nuk i shkoi lidhja njëjtë edhe jashtë shtëpisë.

Domenika doli haptas në opinion dhe tregoi se lidhja e tij me Seldin ka marrë fund, ngase sipas saj ai ka përcaktim homoseksual dhe është i lidhur me këngëtarin Sinan Hoxha. Të dy këta të fundit u munduan që ta mohojnë në mënyra të ndryshme, por sa pi ujë kjo kur lajmi mori dhënë.

E mbyt njeriun dhe gjen strehim tek “Shpija…”

E nga “Big Brother” kthehemi të “Shpija e Kosovës 2”. Siç shihet për të qenë pjesë e këtyre spektakleve, duhet patjetër të kesh një jetë të vrazhdë, të hidhur apo të bësh skandale gjatë emisionit. E përfolura e këtij shou programi, i cili është ende duke u zhvilluar në njërin nga televizionet tona nacionale, është Arjeta Oruçi.

Më të hyrë në “shpija…” vajza u akuzua për një aksident që i kishte ndodhur bashkë me tre shokët e saj ku njëri nga ata (Fitim Meholli) kishte humbur jetën. Me të parë në televizion Arin, familja Meholli kërkoi nga organizatorët që kjo vajzë të largohet urgjentisht nga emisioni, sepse sipas tyre nga pakujdesia e saj, vetura në të cilën kanë qenë këta persona është rrokullisur, kurse si pasojë, ka gjetur vdekjen biri i tyre 21-vjeçar.

Sipas letrës që familja Meholli ka drejtuar në këtë spektakël thuhet se Arjeta duhet të dalë nga “Shpija…” sepse nuk është në rregull që të marrë pjesë në spektakël një person që është në ndjekje penale dhe e cila del dhe thotë se ka hyrë të bëjë skandale, kurse djali i tyre “të hajë dhe”. Pavarësisht kësaj, Arjeta është duke e vazhduar “rehatinë” në këtë shtëpi dhe deri tash shihet si konkurrenti më i fortë i këtij edicioni./yp

Postuar te Show-Biz. Komentet te >Skandalet e vitit 2010 Janë të Mbyllura

>Femrat ua kalojnë meshkujve

>

Nëse keni menduar se meshkujt janë ata që tradhtojnë gjithmonë – jeni mashtruar. Gjegjësisht, janë gratë ato që
janë të pabesa dhe më shpesh i tradhtojnë partnerët e tyre, tregon studimi i fundit.

Studimi, në të cilin kanë marrë pjesë 3 mijë persona, ka gjetur se pikërisht gratë e moshës nga 34 deri 40 vjet, janë më të prira të tradhtojnë partnerët e tyre. 

Kështu, çdo e pesta grua pranoi se mund të fillonte lidhjen me meshkujt e tjerë, njoftojnë agjencitë.

Gjithashtu, 15 % e meshkujve kanë zbuluar se do t’ia falnin pabesinë partneres, ndërsa këtë do ta bënin 12 % e femrave./yp

Postuar te Kuriozitet, Seks dhe Dashuri, Studim. Komentet te >Femrat ua kalojnë meshkujve Janë të Mbyllura

>Përleshje e armatosur në Malishevë

>

Një i vdekur dhe dy të plagosur eshte bilanci i nje perleshje te armatosur qe ka ndodhur ne oret e mbremjes ne Malisheve.
Zedhenesi i policise rajonale te Prizrenit, Hazir Berisha, i ka thene portalit Indeksonline se ngjarja ka ndodhur pas ores 19:00 ne restorantin Keshtjella ne Banje te Malisheves. Ne perleshje kane qene te perfshire shume persona, ndersa prej tre te plagosurve te derguar ne QKUK njeri ka mbetur i vdekur. Haziri ka thene se 8 persona po mbahen ne arrest ndersa edhe dy jane ne kerkim. Policia ka dalur ne vendngjarje ndersa ende nuk dihen motivet./indeksonline

Postuar te KOSOVË. Komentet te >Përleshje e armatosur në Malishevë Janë të Mbyllura

>Piloti humb kontaktin, evakuohet Kongresi!

>

Kongresi Amerikan është evakuuar për një kohë të shkurtër, pasi që një pilot i një aeroplani pasagjerësh, gabimisht ka ndryshuar frekuencat e radios dhe
ka humbur lidhjen me kontrollin e fluturimeve, ka njoftuar Agjencia Federale e Aviacionit SHBA.




Zëdhënësi i kësaj agjencie, Jim Peters ka thënë se rasti është duke u hetuar. Agjencia e Aviacionit dhe shërbimet sekrete kanë marrë në pyetje pilotin, raporton AP.




Avioni “Piedmonte Airlines”, i cili po fluturonte nga Hilton Head në Karolinën e Jugut, për 15 minuta ka humbur radion e tij, ndërsa ishte afruar aeroportit të Uashingtonit, Ronald Reagan.




Si masë paraprake, autoritetet urdhëruan evakuimin e Kongresit dhe të gjitha ndërtesave përreth. Përveç kësaj, nga baza ushtarake “Andrews”, u ngritën avionëve F-16. Ndërkohë urdhëri për evakuim është tërhequr pas gjysmë ore.


Merret vesh se urdhri për evakuuim nuk është dhënë edhe për Shtëpinë e Bardhë. Presidenti Barack Obama është duke kaluar pushimet me familjen e tij në Hawai. /Indeksonline

Postuar te Bota, Kuriozitet. Komentet te >Piloti humb kontaktin, evakuohet Kongresi! Janë të Mbyllura
Këtë e pëlqejnë %d blogues: